nu himlens klockor ringer

En vecka har flugit förbi. Nu är det mycket snart jul. Så snart att det är ångestladdat att inte ännu befinna sig på landet och hjälpa till med allt fixande. Anledningen att jag inte är det är dock helt okej den med, imorgon ska jag på besök på ett företag i sthlm som jag sökt praktik hos. Inte alls säkert att det kommer leda nån vart men känns ändå bra att någon är intresserad av att träffa mig och prata lite om vad jag är intressead av att jobba med i framtiden!
 
Denna dag kommer att bestå av gym och studier. Packningen inför "jullovet" for iväg med erika igår, sånär som på en ugnsform jag lånat av mamma, som jag då antingen behöver släpa med mig till stockholm imorgon, eller hämta på vägen hem. Det senare känns sjukt jobbigt, men kanske ändå är softast. Ska fundera lite på det där.
 
Fortfarande alldeles varm i kroppen efter fredagkvällens julbord. Så otroligt lyckat och mysigt blev det! Alla var nöjda med maten, blev mätta och lite så snusen. Så som det ska va när man firar med vänner (så länge inga barn är närvarande!). En massa spexiga bilder finns på frida och eriaks kameror, så kommer nog att komma upp lite här och var vad det lider. Be afraid! ;)
 
Lite pissed på långsam postgång. Pappas julklapp kommer inte hinna komma, så länge inget magiskt händer (därav oxå en anledning att stanna tillh är hemma imorgon em). Den beställdes 3e december, man tänker liksom att det ska räcka.. men nej. Fan. Var dessutom sjuuukt nöjd med den, och så får ingen se den. Skitliv.
 
 
Ah well. Nu lite frukost innan en tur till gymmet. Ska mosa mina muskler. Ska bli skönt.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0