Aldrig själv

Vaknade inatt i min egen svett och sjuka magsmärtor. Japp, där kom den, magkatarren. Lagom till helgen. helvetes jävla skit!
 
Tror det har att göra med att jag sedan gårdagens seminarie mår SKIT över uppsatsen. Jag kände att jag var något på spåren, men vår kursledare har en tendens att få allting att låta stört omöjligt. Så nu känns det som att jag är tillbaks på ruta ett och aldrig kommer att hitta rätt väg framåt. Jag orkar inte mer. Jag gör det bara inte.
 
Nästa vecka kommer gå åt till att skriva examinationsuppgift. som OM man känner att man har tid?! Behöver läsa och leta så otroligt mycket litteratur inför PM:et som ska in i slutet på mars. 
 
vill bara inte mer nu.
 
kan inte. energin är slut och att sova, när jag väl lyckas somna, hjälper inte. 
 
 
om någon vill skriva en antropologisk c-uppsats så säg till, jag betalar väldigt bra! 
 
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0