Allt faller

En mycket konstig känsla kom över mig nu på eftermiddagen. Min hjärna repeterar frasen "allt faller" som ett mantra och jag fattar inte varför. Kan inte få ordning på tankarna och börja dra i en tråd. Sånt som händer när en sådan som jag får mycket att göra, men för lite direktiv. 
 
När jag har lagat och ätit mat ska jag skärpa mig. Det är ju bara att ta en bok och börja läsa den. Allt ska ju läsas förr eller senare, så det är väl bara att köra antar jag. 
 
har varit vid huset och druckit kaffe med matilda och markus. skönt och välbehövligt med lite prat om annat än skola. på samma sätt som jag känner att skolan tar upp hela min tankevärld och att den måste göra det just nu för att det ska gå vägen, känner jag att jag blir en tråkig människa när min hjärna hela tiden ligger nån annanstans än där jag är. jag känner stress över att jag tappar bort mig bland böcker och förvirrande tankar om antropologiska teorier jag ändå inte förstår. usch.
 
ha tålamod med mig, jag kommer tillbaka framåt sommaren!
 
min bästa tygkasse har börjat smulas sönder i mina händer. vågar inte ha nånting tungt i den längre. skit. den har hängt med länge nu och jag gillar den SÅ mkt. tygkassar är liite svårt tkr jag. vill inte att det ska stå ngt obvious på dem och inte att de ska vara en av många. den jag har nu har en stor svart triangel på sig bara. inget statement, ingen märkeslogga. den bara är. och snygg är den. hmm. problem måste lösas, helst innan handtagen ramlar av helt och det lilla hålet i botten blir ett stort hål..
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0