det var nästan alltid svart i tankarna

För de som har koll på mig på fler forum kmr den här bilden jaga er i era drömmar. den är tagen av felicia någon gång under gårkvällen på V-dala. jag gillar den. vi var glada och det syns, även om jag har ett lätt creepy smile..
 
 
Idag känner jag mig helt luddig på insidan. Trött och okoncentrerad. Och vansinnigt stressad över skolan. Jag orkar snart inte mer, jag får inte till det, sorteringen av min hjärna that is. Att läsa in material för uppsatsen samtidigt som jag ska plugga den obligatoriska litteraturen med tillhörande skrivuppgifter känns bara övermäktigt just nu. Jag hoppas att det blir bättre snart. 
 
Nu blir det lite true blood
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0