I'm a man, you'll have to deal with me

ÅÅÅÅÅ jag har börjat skriva på exan. Det är tråkigt och jag har intalat mig själv att jag "bara slöskriver lite", för att så att säga plocka bort lite av prestationsångesten. Det är märkligt att jag känner prestationsångest. Jag menar kom igen Johanna. Skriva är vad du kan, vad du gillar, vad du till och med gör frivilligt from time to time.
 
Tänkte först att det skulleb li kenpigt att få ihop 6-8 sidor om bara en bok. HAH, varför lär jag mig ungeför aldrig att jag inte har några som helst problem med att få text att växa till oanade kvantiteter? shiet.
 
En sak är väldigt intressant, hur jag alltid har 267 vänner på fejsboken trots att folk lägger till mig ltie titt som tätt och att det faktistk händer att jag lägger till andra.. hmm. jag går mycket sällan in och rensar bort folk, jag är en unsunscrber to my bare soul, men antagligen plockar någon bort mig ungefär i samma takt som jag blir tillagd av någon annan? spejsigt! må hända är jag något av en provokatör som sticker i ögonen på folk.. eller så är jag bara en lousy före detta klasskompis som aldrig gillar statusar eller bilder, inte kommer på klassreunionerna och helt enkelt förtjänar en fet jävla unfriendning. haha ååh. myser lite vid tanken. 
 
 
täntke göra lite kaffe. tog ett pluggbreak för ett bra tag sen och jag tror inte att jag kommer komma igång igen på en stund till. 
 
jag hatar skolan så mkt just nu att det nästan kommer tårar när jag vaknar på morgnarna. nu vet ni det. längtar tills det är över. eller nej, det gör jag verkligen inte, men jag läntar tills den här terminen är över. sen kan det få gå låååångsamt sista året, för sen väntar resten av livet, och jag är SÅ inte redo för det än!
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0