min kniv är alltid slö

Att få höra att vi typ borde ha med referenser från ALLA kursböcker i vår recensionsuppgit kändes ju sådär när man nästan skrivit klart och hade med långt ifrån alla. eeeehrmhnr. Med andra ord blev det lite "gör om gör rätt" idag istället för att skriva klart skiten. KUL
 
ah well. nu knappar jag ner lite mest bara för att. får jag inte G ska de ha spö. På riktigt alltså. stryk!
 
Idag har jag mest gått runt och varit imponerad och stolt över Axel, som åkt Vasaloppet på 07,27, efter bara 1,5 månads skidträning och med en spricka i revbenet. han är ett DJUR fan! Eller asså, jag har inte så många tider att jämföra med, men en annan vän har åkt på typ 9 h. Nu är han dock inte militär som tränar typ hela tiden, utan student som spelar fotboll, springer om man jagar honom men nog får mest motion på nationernas dansgolv.. eller nåt. haha. nejmen. alla som åker vasaloppet och kommer i mål levande är awesome. själv hade jag gett upp redan i trängseln vid starten, tagit av mig skidorna och sprungit istället... i motsatt riktning.. ungefär.
 
pluggande i en timme till. sen blir det nåt i matväg, en lägenhetsstädning. osoft.
 
 
Tove fick just ett sms från mig:
"Du behöver komma hem innan läggdags för undertecknad behöver sin dagliga dos true blood och manshoran behöver ett skifte!"
 
det sista är inte helt easy to get. Vi börjar bli farligt interna. Manshoran är ett usb-minne som jag döpte under tidspress. tove tyckte inte det var pk, så det heter MH när man sätter i det i datorn. det räcker med att vi vet att den egentligen heter manshoran. manshoren levererar true blood-avsnitt straight from toves externa hårddisk och nu har jag tittat på alla som är lagrade. hon behöver ladda in nya. alltså behöver hon komma hem från skolan. JAPP that's right, I'm THAT demanding.
 
 
hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0