tell the world

Hej cyberspace. Jag lever, om än knappt.
 
Skämt åsido, ny vecka, nytt försök att ta tag i allt vad gäller skolan. Förra veckan went out with a boom så att säga, det blev lite mycket festande, mycket känslor och lite sova. Inatt sov jag elva timmar i sträck och känner att jag nog kommer vara på banan igen typ.. imorgon. 
 
I onsdags blev det ingen teater, utan jag och tove åkte och uppvaktade robin som fyllde år. Det blev utgång på norrlands och sent i säng, så var itne jättepigg på torsdagens seminarie. Torsdag eftermiddag åkte jag hem till landet och sov där till fredag, då det hölls begravning för josefine och emilias mormor. Det var fint. På eftermiddagen tog jag bilen tillbaka hem hit och hade en spontan och lite småknäpp kväll. Tittade på matilda och gängets spelning på vox med tove och carl. Därefter vidare till gotlands dit rickard, jonte och fredrika också kom. Vidare till Vdala och därefter le parc (??!!) till stängning. En efterfest hanns även med innan ögonen stängdes runt 05,30. fyfan. Lördag var bakfull, men hann med mys hos matilda och ett par timmars ikappsovning innan en sliten kropp och en vinare tog bussen hem till alicia. där spelades det spel och hades trevligt innan vi hit the streets igen. snerkes och smålands. dans och regn. igår var jag död. idag är jag återuppstådd som tidigare nämnt.
 
 
jag hatar att plugga.
 
ska skriva reaction paper även denna vecka, vilket suger. vill bara flyta med. hatar att producera och prestera.
 
hehe.
 
behöver titta på ett par dokumentärer men känner att jag inte har tid. ska ta mig tid. nu.. typ..
 
 
adjöken adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0