the bleeding heart show

Seglade som så ofta annars iväg på facebook och ja.. okej, erkänner: stalkade. Somliga straffar Gud med detsamma då antagligen, då mina små blå helt plötsligt läser fakta jag INTE ville ta del av, nämligen en brutal spoiler av true blood säsong tre. FAAAKK
 
Allt för ofta resulterar mitt surfande i information jag egentligen inte alls vill ha. Den som söker olycka finner den. När ska jag lära mig att sluta?
 
Idag har det pluggats, inte jätteintensivt, men ungefär så hårt jag orkar. Magkatarren är betydligt bättre, men orken ligger på minus. Blir en lugn kväll. Hemma med film. fint. Ladda inför morgondagens semmelfika och hockeyfinal hos Carl och Elin. Blir det första och antagligen sista jag ser av OS den här gången. 
 
 
ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0