you took your time

Dagen idag har känts låång! Plugga, frukost, plugga, handla, plugga, tvätta, fika, plugga, baka semmelbullar (!!), plugga lite mer. Woha. 
 
Såhär fina blev de, mina minisemlor:
 
Tove är sjuk och jag är livrädd att bli smittad. Jävlarns skit om jag blir sjuk, men aja, bättre den här veckan än nästa. Håller tummar och tår för att jag slipper dock. Har ätit rå vitlök på knäckebröd, så det här med att hålla oss långt ifrån varandra bör gå liite lättare om ett par timmar, när min hud börjar andas ut viderlukt, hehee. Mer vitlök ska det bli nu till middag och så rå ingefära. Heja friskheten!
 
Just nu inväntar jag ära och berömmelse från carl att jag gjort semlor. han nappade på min idé om att ha semmelkväll eftersom han älskar dessa bakverk. Nu återstår bara för tove att bli frisk och några till att nappa, sen blir det!
 
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0