bättre hemma

Fredag, Freitag, Friday, Viernes, Vendredi
 
Nice!
 
Eller ja, det spelar mig egentligen ingen roll vilken dag det är så längde jag kommer ihåg att gå till skolan ett par timmar mitt på dagen på tisdag och torsdag. Fredagar känns dock ändå lite speciella. Gillar dem.
 
Ikväll blir det utgång och för en gångs skull "riktig" förfest, med tema till och med. Ujuj! Om ett par timmar blir det dusch och förmodligen en hel del svärande framför spegels när en 60-talsfrisyr och make-up ska läggas. Jesus. 
 
Har legat och läst pluggbok hela dagen och känner mig degig i huvudet. Ska ta ett avsnitt True blood innan jag börjar ta mig i kragen här tror jag. 
 
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0