concious vicious

just precis nu blev jag rädd för mig själv. blev plötsligt sådär jätteglad och varm och mysig. Sådär som man blir innan man kraschar. En topp innan den stora dalen. Både Erika och mamma vet vad jag pratar om, de är likadana. hoppas att det inte vänder inatt. hatar att sova dåligt.
 
Är så sjukt sugen på att göra en asosbeställning. Most wanted stuff blir drygt 900 spänn. jävla skit. är nog egentligen ovärt. Två klänningar, en bow tie och ett par skitsnygga skor. Vårskor dock. men blå mocka. kom igen! asfint ju!
 
JAPP, där vände humöret. bara för att jag plågar mig själv genom facebook och insta-stalkning. när ska jag lära mig att göra min sfär mindre så att jag slipper få så ont? det du inte vet lider du inte av, liksom.
 
ååååååååååååååååååååååå
 
imorgon ska jag alltså köra bil till (tänker försöka tvinga erika att köra dit) och från uppsala. På ditvägen tröttnar jag ungefär i heby och på vägen hem i höjd med vänge. tålamod är inte min grej.
 
 
god jävla natt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0