from the land of the ice and snow

Hemmaflyttat till Uppis igen. Imorgon kommer Tove och sen är kollektivet fulltaligt igen några veckor innan erika flyger iväg ut på praktik igen.
 
Imorgon avslutar vi höstterminen 2013. Fan så skönt! Uppsatsventilering och sen en hel långhelg av ingenting. Oh sweet nothing. Fast nej. Jag ska låna böcker och läsa tills ögonen blöder. Måste försöka få lite grepp om min stundande tillvaro innan livet kommer vara fullt av roligare saker igen. Helgen kommer bli lugn, var sugen på Vdala på lördag, men kanske är det bättre att chilla lite i helgen, ta en vit en och träna och plugga. Kommer bli så mkt fest ändå vad det lider. När matilda kommer hem från indien och grabbarna från köpenhamn ska det styras infirande av ny termin och upploppet mot våren. 
 
nu ska jag fixa klart inför morgondagen. ska opponera på denise, vilket känns lite weird då vi ju gjorde materialinsamlingen inför uppsatsen tillsammans och hon har skrivit en uppsats på samma material som jag själv. kul dock hur man kan vända och vrida och se saker på olika sätt!
 
Ikväll ska jag och eriak borra ner oss i soffan och avnjuta första avsnittet av efterlängtade tredjesäsongen av girls. oh how sweet!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0