jag har det jävligt festligt när jag har det bra

Försvinnande trött efter fyra timmars sömna uppdelat i två sessions. mellan 04 och 07,30 och så 12-12,30. Heja mig! 
 
Just nu sitter jag med skolångest framför sista delen i mods-triologin. har snabbstädat läggan och nu är batterierna slut för idag. En fin dag dock. Imorse när jag fick "dagens första kram" av rickard sa han lite på kul att "nu är det bara tio kvar". Aldrig trodde jag då att jag skulle komma upp i exakt elva stycken innan dagen var slut, haha. allt tack vare en mycket spontan kväll med fint folk. Sänghäng med matilda och därefter lite gitarrshopping (ett ord myntat idag) med rickard och adrian, där det blev ett tjusigt haff. inte för min del dock. heh. därefter middag och på spåret hemma hos alicia. 
 
imorgon ska jag studera. oh so sassy det låter. det är det inte heller. uäh. ge mig en färdigskriven c-uppsats (gärna två skrivna tentor också) så att jag kan få min nattsömn tillbaka!
 
 
 
adjöken adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0