loving you was crazy shit

Formulera vad man vill skriva c-uppsats om. INTE LÄTT!! Varför är jag så sämst på att komma på ett problem med konkreta frågor? Varför kan jag liksom inte smalna av? Just precis nu har det förmodligen sin förklaring i att jag inte har läst in mig i fältet än, för hur fan ska jag ha hunnit det? Har gått i skolan i två veckor liksom.. Det löser sig nog det här, men jag har mycket nyligen lämnat in ett uppsats som kändes sådär, just på grund av detta. Den kändes för grund liksom. Som att man sparkar för löst på en fotboll så att passningen inte når fram liksom. Jobbig känsla. Snälla institution, ge mig bara ett G så är ni av med mig!
 
så vad gör jag istället för att skriva i ett word-dokument? jo jag skriver i ett blogginlägg. Som att det räknas bara fingrarna får knappa. ack så fel man kan ha. 
 
usch nej. blä.
 
frukost kanske?
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0