my heart is a drum

Klockan är nu 13.13 och jag har väl varit sådär halveffektiv med uppsatsen. Mina attention spans bli allt kortare, min hunger allt mer tilltagande och min lust att titta på satc och true blood likaså.
 
Igår blev jag rädd för mig själv. Hur lättpåverkad jag är emotionellt och hur mycket av mitt eget välbefinnande jag lägger i andras händer. Inte bra inför kommande sektioner av livet. Från att ha suttit darrig och med tårar bakom ögonen framför datorn vände jag till ett hysteriskt fnissande bubbel på två minuter. Sjuka jag.
 
 
Jaha, nehe. Lunchpaus (var nyss ute på en 4 km promenad och har sen dess inte skrivit så mkt som en bokstav på uppsatsen) eller vidare arbete? Lutar åt lunchpaus.
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0