this is our life, this is our song

kall om fingrar och näsa och benen inpackade i dubbla filtar. Tufft i en studentlägenhet vintertid..
 
är hungrig och ska snart göra något åt det var tanken. erika kom hem en sväng innan hon drog till landet över helgen. hann inte träffa henne igår då hon hade ett busy schedule med skola, hockey i gävle och sen utgång. hon hade tydligen fått störtnäsblod när de skulle åka på hockey (hela klassen inklusive lärare) så hon hade haft en tampong i näsan under rätt lång tid och blivit utstirrad och skrattad åt. det är hårt ibland.
 
helgen blir troligen lugn. har ingen energi, vilket skrämmer mig med tanke på att jag just nu inte har någon pågående kurs. har tänkt tvätta i flera dagar nu, men orkar knappt ens gå ner till tvättstugan. faaakk, det här kommer bli en jobbig termin. skriv en c-uppsats åt mig snälla någon. jag betalar MYCKET bra!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0