hårt mot hårt

Long time no bloggin'. Vi kör.
 
Sitter och lyssnar på Magnus Ekelund & Stålet för tillfället. Chattar med Frida (min bliviande sambo förövrigt) som jag idag mötte med postbilen nere i Hedåker. Hon kör åt bring i Sala för tillfället, så det blev en riktig surprise med efterföljade tardvink. Annars då. Hungrig är jag. Ska snart dra till ica med millis, men kommer behöva skarva om jag inte ska börja äta av varorna redan innan jag kommit till kassan...
 
Veckan rullar på. Näst sista jobbveckan, som dock gärna hade kunnat få vara den sista. 
 
korta stunder av extas
står i brand och i kras
 
Helgen som var spenderades i vanlig ordning i Uppsala. En fredagkväll med Matilda med flera i stadsparken, som blev till ett besök på Uplands där Rickard mötte upp och dit även Carl, Filip o gänget kom senare. Efterfest i ekoparken och ett dygn senare än jag klivit upp blev det åter sömn i en så gott som urflyttad lägenhet. Fem timmar senare var det för varmt för sömn, så vi drog ner på stan för pizza, glass och.. trampbåt på fyrisån! En idé bara Ricken kan få. Kul var det dock och härliga möten med nya människor längs vägen blev det! Därefter ut till Asplunda och efter lite prepp till Martin på grillkväll. Kvällen slutade i en lägerelds sken efter ett par glas för mkt vin. Fint. 
 
Söndagen spenderades i Jonas hammock med svenskans korsord. Bra uppladdning inför ännu en arbetsvecka.
 
Igår kom Karin ut till landet. Långpromme och catch up, alltid lika kul. 
 
 
Nej, matinköp var det. Befria mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0