leading me now

Här sitter jag och undrar hur FAN man ska orka med att jobba i veckan som kommer. Himmel så varmt det ska bli om man ska tro prognosen! Wow. 
 
 
Ska snart ner till nån park och möta upp matilda för lite häng. Tove har smitit hem till västerås igen. Hon har semester den rackarn och ska glassa vidare i vår fina stad senare i veckan. Appropå senare i veckan så är nästa helg nu upplagd för att bli en kanonhelg! Åh, vad jag längtar!
 
Rickard fick idag idén att springa från uppsala till heby. jag hoppas att han överlever, min vänskapskrets forrest gump. springa är kul, men är det SÅ kul verkligen? hm. 
 
 
nej. ut genom dörren ska jag ta mig och ner på stan håller jag tummar och tår för att cykeln tar mig. Däcken går sönder any minut now och styret är som bekant rejält löst. men vad gör man inte för lite spänning i vardagen!
 
jag älskar sommaren, även när man badar i sin egen svett!
 
 
adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0