nu kan jag dö

Har haft en helt perfekt helg. Mer om den vid ett senare tillfälle.
 
Just nu är det svårt att se ljust på saker och ting. Livet förändras snabbt och jag hoppas så innerligt på att jag ska kunna komma att vända det rätt igen. Informationsmiss, eller okunskap från allas håll har gjort att jag just nu inte har något plugg i höst och att det i nuläget ser ut som att jag kommer behöva flytta till sala, eller hit till landet, alt. hitta nytt boende i uppsala och en ny sysselsättning. Jag vet varken ut eller in, men min utbildningsplan har i alla fall gått åt helvete. 
 
Jag hatar allt just nu, men allra mest hatar jag mig själv. Och information som inte kommit, som inte funnits.
 
Min plan var ett knapptryck bort. Nu är den betydligt längre bort än så.
 
Jag orkar inte mera. Jag skulle ha valt en yrkesutbildning eller nåt, där för tre-fyra år sedan. Varför kan jag inte bara få veta vad jag vill och hur jag ska komma dit?
 
 
Paniken har kopplat grepp om mig och kommer hålla mig vaken många nätter framöver.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0