i was only going out

Ännu en liten prinsessa döps och vips så ska monarkin diskuteras i sociala medier.. igen. har vi hört den förut? Blir så trött. Vita, kränkta befolkning, lugn. Snälla.
 
Sommarlovet levererar än så länge mest sena nätter och ett dunkande huvud, något som ska få bättring i veckan i och med en tur ut till landet. Blir bra. Mycket springa, promenera, läsa böcker. SOM jag längtat! Nästa vecka blir det dessutom en semestervecka i fina Visby. 
 
Erika och Sara sitter och pluggar, jag ska göra detsamma snart. Ska fixa det allra sista innan jag imorgon blir helt av med uppsatsen (förhoppningsvis!!). Det är dock segt i lägren idag. Har inte ens vågat ringa felicia och höra hur hon mår efter gårkvällens/nattens folkparkskrök ute i Östervåla, men OJ vad trevligt vi hade det! Träffade Elin och Alex och drack öl, skrattade och dansade oss svettiga. Björnstammen var riktigt, riktigt bra och ja, en fin kväll helt enkelt!
 
Asså wow, loggade in på spotify nyss. På startsidan, browsen liksom, finns som bekant förslag på spellistor. Mina bakfulla, dödströtta ögon mötte just: Flaklistan. Spellistans bild? vita klänningar, hattar och ölstänk på kameralinsen, givetvis. Ett axplock av godingar till artister som figurerar på denna lista: pitbull, calvin harris, avicii, david guetta... needless to say att jag är helt okej med att det häromdagen var fem år sedan jag stog på ett studentflak..
 
Mår dock lite dåligt över att de även klämt i håkan på döds... jag menar flaklistan. Igår hade vi mysig förfest på Cia och Patriks altan med sol och håkan. Så härligt. Har hört att han var bra igår på ullevi. gillar den karln, även om jag förmodligen inte hade pallat dra till götet enkom för att se honom. en gång till skulle väl dock vara på sin plats. tre känns som något av ett välrimmande tal i all sin kantighet.
 
 
 
 
Nej. packa, städa, korrekturläsa.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0