vi rökte bakom kyrkan

the big 50. hon tar det bra. Pappa lyckades dock redan på förmiddagen kalla henne "farmor", när han skulle tala om för mig vad hon just sagt när jag inte var där. Halvlyckat, men snabbt förlåtet.
 
Har just varit ut och käkat. Jag och millis spanar på killar med knut medan mamma kollar på tanter och suckar, då hon nu tycker sig behöva se sig som "en av dem".. asså gud. längtar INTE till när jag fyller femtio. har just nu brutal ångest över framtiden. vad ska jag jobba med? kommer jag ens att få jobb på den här utbildningen? var ska jag bo? var VILL jag bo?
 
för många val. kanske bör jag bara gifta mig rikt och gilla läget...
 
 
eller?
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0