Du kan nu dö

Dagen då jag var superwoman och hann med ungefär allt och lite till. Eller nej, är inte nöjd, skulle ha pluggat mera, men tänkte försöka göra det nu en timme eller så innan jag call it a night.
 
Imorse var det upp tidigt och dra till Felicia för plugg. Kennie kom efter nån timme och därefter blev det mest fika och prat. Eller nej, jag tror de andra fick lite gjort, men jag hamnade i fikakoma och kom inte riktigt till skott efter det. Lunchade på amazing thai och hamnade återigen i matkoma, men gott och trevligt var det! Jag menar att till efterrätt äta friterade degklumpar doppade i kolasmakande mjölksås.. mhmm. Därifrån till mataffären för det nödvändigaste. Ica en fredag är självmord rent stressmässigt. Hem en snabbis för att lämna grejer och hämta cykeln innan det blev lite plugg och häng vid huset med matilda och carl och sen hem igen för att ut och springa. Sprang (förmodligen fortfarande hög på frityrångor och snabba kolhydrater) 6,5 km på 40 min. Är nöjd, för i den tiden inkluderas stopp vid två trafikljus. Väl hemma städade jag hela lägenheten, tog ett bad och gjorde middag. Nu är jag ganska trött... 
 
ah well. back to schoolarbete en stund, SEN får jag slappna av!
 
Asså. irri. Best Coasts "Crazy for you" och Henric de la Cours "Shark". Det ringer klockor i mina öron och jag tkr att de är lika! I verserna liksom.. Felicia håller INTE med. Kom igen Lena, de är ju visstde lika?
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0