vi har inget hem, så vi bygger oss ett skjul

Sitter iklädd en stor skjorta som luktar man. Jättegott luktar den och jag vet inte av vem. Troligen är det pappas skjorta som Erika tagit hit. Mjuk och varm är den och perfekt för mitt frusna jag som kommer utifrån snövädret.
 
Idag skulle jag skriva monstermycket på mitt PM var det tänkt. Så har det inte blivit. En knapp sida har jag knappat ner och har nog inte jobbat mer än en timme intensivt med den. Min disciplin är bra kass ibland, speciellt när jag inser att jag egentligen inte behöver jobba speciellt hårt. Det blev promenad på förmiddagen och häng med Matilda på eftermiddagen istället. Imorgon däremot! Då blir det ösplugg med Felicia. SKa komma ihåg att laga matlåda bara, eeeh.
 
Vill ha vår och Paris. Längtar halvt ihjäl mig, även om den här historien med det försvunna flygplanet ger mig en liten klump i magen. Heja ryan, störta oss inte snälla!
 
Nu: plugg och potatiskokning!
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0