bomb the twist

HEMMA!
 
Ligger just nu på soffan och försöker hålla mig vaken fram till tvättiden om en kvart. Det är tungt nu. Har gjort vad jag kan för att försöka hålla mig vid medvetande: packat upp, badat, lyssnat på musik (hög volym), suttit (utan ryggstöd) och kollat på tv, ringt och pratat med kompisar (Tove är i västerås).. nu är mina tricks slut, men tack och lov börar tiden snart. Ut i regnet, kewl.
 
Ah well. 
 
Paris.
 
SÅ fantastiskt!! Beskrivning av resan får komma senare, för just nu är det mesta bara en deg av minnen uppe i huvudet. Finns ingen struktur än. Två bilder finns dock redo. från instagram. mer kommer!
 
 
 
 
NU är klockan åtta. Tvättstugan, here i come. Uh
 
 
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0