consoler of the lonely

 
Haven't had a decent meal
My brain is fried
Haven't slept a week for real
My tongue is tied
 
Conversations getting dull
There's a constant buzzing in my ears
Sense of humor's void and numb
And I'm bored to tears
 
 
- the raconteurs
 
 
Ja men det är väl ungefär så det känns just nu. Shiit.
 
Hade dock ett bra telefonsnack med mamma där en liten pollett trillade ner gällande min analys. Min handledare vill att den ska vara "meta". HAHAHAHA (psykskratt). Här blir det inget av någe "meta". Men jag orkar inte bry mig längre. Verkligen inte.
 
 
Bra kväll igår. Picknick i park med Erika, Tove, Felicia, Jonathan och Andreas. Därefter ner till Pub19 för att se Simon och Marcus och sen Matilda spela. 
 
Ikväll blir det troligtvis grillning i Kusehuset (klasskollektivet). Bör kila ner till Kvarnen just nu. Har slut på två av livets godaste ting: Kaffe och vin.
 
hehe
 
Erika har cyklat iväg och lagt sig på en filt i en park och solar. AVUNDSJUK!
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0