krossade drömmar

Axel är här!! åh! Erika och han har precis gått ner på stan och jag ska joina dem för lunch om en stund. 
 
Har suttit ungefär två timmar med uppsatsen och det har hänt grejer flickor och pojkar! Två sidor analys snart klara. Inser att det är myyycket jobb kvar, framförallt i bakgrunden, men det får vänta tills efter Paris som det ser ut nu. Nu är det analysfokus heeela helgen. Har redan över skrivit 10000 ord, vilket är satt som ungefärligt max. eheh. så mycket måste tas bort och konkretiseras, men vafan, så får det vara. lättare att göra om än att göra nytt.. tror jag.
 
en vacker dag är denna uppsats färdig. då ska jag fira med att först festa, sedan ska jag sova i minst tre dygn.
 
 
ska komma ihåg följande idag: växla pengar, köpa nya lösfransar (snöstorm har ingen bra effekt på de små liven), köpa nytt paraply (av samma anledning) och så vill jag testa en klänning på HM (ja jag ska till paris om fem dagar, men vill ändå köpa nåt nytt i sverige. jag är hopplös). 
 
 
adjö så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0