piece me back together

Vädret ser himla tråkigt ut för tillfället. Trist, för jag hade tänkt bege mig ut och springa lite för första gången på tre veckor. Igh. Håller tummarna för att de mörka molnen försvinner iväg snart.
 
Behöver skriva mer på uppsatsen. Har knappat ner en och en halv sida idag ungefär och dryga två igår, så analysen börjar väl kännas bra i längd.. det är bara det att risken finns att den inte säger särskilt mycket. Fy fan, vad drygt det här är. Och bakgrundsdelen har jag sågat sönder då den behöver göras om från grunden. Även syftet måste göras om. Är nervös att jag faktiskt inte kommer hinna, men det borde ni veta vid det här laget. Jävla skit.
 
Om ett år ska jag bläddra tillbaka till den här perioden av mitt liv och förfäras av kaoset denna termin har rivit upp. 
Om ett år kanske jag inte ens bor i Uppsala. Hjälp!
 
 
Nej nu måste här läsas, skrivas och funderas. Läsas, raderas och skrivas om. Det är snart bara tre veckor kvar till inlämning och jag har nog faktiskt aldrig varit mer stressad.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0