roses on the window

Två bilder på undertecknad från förrförra (är det så längesen? shit) veckans Parisvistelse. Underbara dagar. Längtar tillbaka!
 
 
 
Jaha, idag hände det, jag satte en preliminär PUNKT i mitt uppsatsdokument!! ÅH! Imorgon möter jag handledaren för sista gången och med lite tur så sågar han mig inte sönder och samman och skriker att jag kommer få underkänt och att jag är den lusigaste student han någonsin träffat osv osv. Och gör han det så lämnar jag in ändå, för det är inte han som ska examinera.. eheh.
 
Lika snajdig som jag var i Paris, lika osnajdig är jag när jag spatserar Uppsalas gator fram om dagarna/kvällarna. Låter bilden nedan tala för sig själv:
 
 
 
eeh ja.
 
Nu ska jag sätta tänderna i Karins examensarbete i Företagsekonomi. Funderar på om jag ska "råka" skicka ut den till några av mina byggingenjörspolers, som efter en kurs inom ämnet nog skulle tappa livslusten i minst ett dygn av en uppsats på blygsamma 74 sidor. Haha. det är tur att det finns ekonomer, för det vill jag slippa vara. Likaså är det tur att det finns ingenjörer, för det slipper jag minst lika gärna!7
 
 
Adieu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0