sluta aldrig dröm om mig

Det är fan inte nådigt vad varmt det är ute!! Var ute och gick och sconesfrukosterade med Felicia på förmiddagen och redan när vi stack ut våra bleka och lättklädda kroppar strax efter 08 var det "varmare än på Malta", enligt Felicia.
 
Annars då. Jag krigar på med uppsatsen, men har gråt och vansinnesskratt oroväckande nära. Imorgon tänkte jag och Felicia sätta oss på Blåsenhus en sista dag för att få klart skiten. Vill inte tänka på hur varmt där kommer vara med alla glasväggar. Jesus. En liten paus för att titta på Skansen och Mamma Dunders spelningar i botaniska ska vi också försöka hinna med. ojoj. nu är det slutspurt och det ser ut att bli huvudet först, rakt in i kaklet även denna gång.
 
har dåligt samvete över att jag inte hinner läsa klart karins uppsats heller. bajs. så mkt man vill göra, så lite tid.
 
 
nej, nu är det back to work! heja hejaaa
 
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0