I look like a God when you dance with me

Sitter med fem små flätor i håret som var ACK så jobbiga att göra efter ett kort, men högintensivt gympass. Wow.
 
Borde knappa lite mer pm, men har fredagseftermiddagsfeeling. Denna feeling vill ingenstans att jag ska plugga, den vill att jag ska kolla på serier, slumra till lite, för att sedan vakna och dra ut på nation. Jag kämpar emot lite till. En halvis ger jag den.
 
Erika är här. Det är alltid supernice. Hon har redan ställt fram en öl på bordet, det här bli bra..
 
Är typ fortfarande lite, lite bakis från onsdagens utgång dock. Inte fan pallade jag dra till skolan igår. jag som bara skulle ta "en öl". Nej, nu är det tvärstopp på nationshäng i veckorna! Det här bär sig inte!
 
Annars då. Medalj i risig moral till undertecknad kanske vore på sin plats? Jag tror det. Ah well. Jag roar åtminstone Frida.
 
Mina händer gör ont. För mycket knappade på tangentbord, för mycket skriva manuellt. Nu krampar min handflata. Satan vad ont det gör!
 
Nog nu
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0