secret to the end

Fridan har lämnat mig för Västerås. Ändå till söndag ska hon vara borta och det är redan tomt. Det enda sättet det är positivt på är att jag förhoppningsvis kommer få en hel massa plugg gjort. Vi håller tummar och tår!
 
Sitter just nu med veckans PM. Lämnade in det förra imorse så nu är det bara att hugga tag i nästa. Marx står på agendan denna gång. Förra veckans liberalism var lite mer min kopp te om jag ska vara ärlig, men det är väl bara att tacka och ta emot.
 
För tillfället ser det ut som att det blir ännu en C-uppsats för mig i vår. Jag hatar att söka praktikplatser! Inte ett enda svar har jag fått, vilket känns sjukt kasst faktiskt. Inte ens ett nej kan de ge mig liksom. Idioter.
 
 
Ah well. Packa väskan för morgondagens campusplugg och gympass. Börjar redan 8.15 (!!!) imorgon. Har inte gått upp så tidigt sedan i somras när jag fortfarande jobbade. Fyfan. Mörkt kommer det dessutom att vara. Misärigt.
 
 
Adieu

Kommentarer
Postat av: Karin

har några jobbansökningar från typ april som jag fortfarande inte fått svar på..

2014-11-26 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0