Don't wanna dance

"Ta kort på mig när jag ser ut som en potatis!":
 
 
Internskämt systrarna Hellstrand/Söderberg som spanns vidare på på V-dala i torsdags med Simons keps. 
 
Söndag. Blir jag inte mindre förkyld snart bryter jag ihop. En veckas snorfight. Snart har jag slut på snytpapper!!
 
Plugget går segt, jag tar inte till mig det jag läser och kan inte svara på instuderingsfrågorna utan att leta reda på svaren i texten igen. Opeppande. Blä. Hoppas på bättring snart. Vecka efter vecka lovar jag mig själv att kämpa lite hårdare, att vara konsekvent, att helt enkelt skapa mig lite rutin igen efter sommaren. Ibland håller det till onsdag, ibland torsdag, men ofta inte alls. 
 
I fredags blev det utgång med grabbarna. jag och matilda drog hem till nicklas och hängde lite med honom, filip, agge o rasmus för att sedan stega till uplands, ög och tillslut palermo. Matilda tog en mysig bild genom fönstret när hon stog ute på balkongen:
 
 
Grabbarna får feeling:
 
Tilla ser skeptsk ut:
 
Fin kväll, fint folk.
 
Nu strilar regnet ner. Har varit utanför dörren två gånger för att sköta tvätten. Väldigt höstigt. Vi kände verkligen att hösten kommit igår jag och rasmus när vi satt uppflugna på publikläktaren vid ekebys konstgräs för att titta på filips match. löven regnade ner över oss varje gång vinden tog tag om oss och vi satt och frös nästan hela andra halvlek. not so fab.
 
Aja, lite mer plugg nu innan jag fortsätter kolla på gårkvällens film. har alldeles för dålig koncentrationsförmåga för att orka se en hel film nu för tiden. Skäms!
 
Adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0