laying in my bed pretend

Förkyld är jag. Bakis är jag. Fredag är det och ut ska jag.
 
Frida har åkt till Västerås över helgen och jag har tänkt ägna mig åt promenader och studier. Från och med imorgon iaf.. heh. Ikväll blir det Uplands med Matilda och grabbgänget. Filip upplyste mig om att det är 04-släpp, vilket gjorde mig lite darrig i knäna. Han passade öven på att påminna om att det inte är spöstraff på att gå hem tidigare än stängning. Skönt då.
 
Nu blir det dusch. Har försökt snyta ut den värsta huvudvärken men går sådär. Skitliv. I veckan ska jag leva på frukt och annat vitaminrikt och hoppas få tillbaka gnistan tills nästa fredag då det blir barnvaktning igen. Åh mysiga barn, ska bli kul att se dem igen! Med lite tur håller smekmånadsfasen i sig även träff två. Jag håller tummar och tår!
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0