shaping my emotions

Frida och en kopp te i soffan. Vi hänger på sociala medier istället för att vara sociala med varandra. Bra grej hej!
 
Idag har det varit kursstart för samtliga i hushållet på väktarn. Estetik A och Idé och lärdomshistora A har blivit blessed med vår närvaro. Jag återfann Tomas från gamla klassen i min nu nya klass, vilket var mer än trevligt. Det blir nog bra det här. Intressant och inte alltför krävande, precis vad jag behöver efter en hård vårtermin.
 
Efter skolan blev det lunch på Linné med Filip i typ tre timmar (!!). Riktigt mysigt och gött att kunna sitta ute utan att frysa ihjäl. Bara att ta vara på de sista dagarna (veckorna kan vi ju hoppas?) man kan hänga på uteservering. 
 
Ikväll har vi varit på säsongens hittills mest spännande arubamatch! Jag blev som förbytt till en hybrid mellan fjortis och huligan och engagerade mig ORIMLIGT mycket å grabbarnas vägnar. men men, så kan det gå! det blev dessvärre förlust med 1-2 efter ett surt baklängesmål med bara tre minuter kvar att spela. trist, men sant.
 
 
aahwell. imorogn har jag utlyst pluggdag med STRÄNG disciplin och TVÅ promenader. På kvällen väntar firande av 21-åring. Heja!
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0