a secret, can you keep it

Måndag då alltså. Har ännu inte gjort så mkt som en titt åt uppsatsen idag. Har haft handledarmöte över skype och konstaterat att professorernas arbetsrum på campus gotland ser ungefär exakt likadana ut som de på engelska parken. Kunde inte sluta titta på hennes gulliga kaffekanna som skymtade i bakgrunden dock. Hoppas att hon inte märkte det. Allt gick hur som helst bra och hon gav bra råd. Tänkte att jag kan ta det liite soft idag, om jag hårdkör imorgon, så det får bli.
 
Halv fem är det fika med Oda i Salala. Long time no see! Hon har dessutom flyttat tillbaka till Sala. Inte permanent då, men över sommaren. Kul grej!
 
På fredag är det tre veckor tills uppsatsen ska vara i stort sett klar. En INTE så spexig tanke vill jag lova! Men men. Efter den dagen kommer ytterligare två veckor jag kan knappa på den ifall det skulle vara kaos. Så här has ingen panik. Inte än. 
 
 
Det här med att inget ställe man uppehåller sig på har nagellacksremover... /mvh hon med skrapade naglar.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0