cry like you mean it

Här sitter jag och är sådär ineffektiv som bara jag kan vara. Lyssnar på intervjuer och har gjort större delen av dagen, med paus för Mad men-titt och surf efter snygga skor. Och så en hel del chattande då också förstås. Med hörlurarnas hjälp klämde jag fast hästsvansen till en lugg. Lugg är snyggt, speciellt i mitt sotra face som annars mest blir en massa blek hud. Men jag orkar inte ha hår i ansiktet hela tiden. Direkt knäckande. 
 
 
Imorgon har jag sista intervjun. Iaf har jag tänkt att det ska få bli sista. sedan stationerar jag mig i uppsala och skriver. ser inte fram emot det direkt mycket. iaf inte första delen av uppsatsen. den är alltid jobbigast att få begriplig och konkret. uh.
 
dålig sömn inatt på grund av krångel med folk som inte kan bete sig som folk. blir så trött på direkta lögner och elakheter. Nu ska det nog vara lugnt i fortsättningen hoppas jag. låt oss vara vuxna tillsammans.
 
Mamma har seriösa problem med smartphonemissbruk. Hon kom nyss ut från toa (!!!?) med den klistrad mot handflatan och näsan (jag skojar inte) en decimeter från skärmen. När jag chockat frågade om hon hade haft den med därinne pekar hon mot badrumsdörren och säger glatt att "det är bättre mottagning där inne!". Nu ligger hon i soffan och kollar på jordskott på den. utan hörlurar. det är sämre mottagning där också så när det buffrar börjar hon svära och gnälla. suck. hoppas att avsnittet är slut snart...
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0