it will never change, so i don't look back

Once upon a time var jag en roligare bloggare och hade undefär 10-15 ggr så många läsare som idag. Ni har övergivit mig, one by one. Det är dock okej. Jag förstår er!
 
Erika stängde just dörren efter sig och åkte hem till landet. Vi åkte hit igår kväll hon och jag och idag har hon varit i stockholm medan jag har jobbat. Alla dessa semesterfirare provocerar mig en aning. Hon är dock mycket välförtjänt av två veckors lugn och ro! Själv får jag en vecka. Går av sista passet den 21a. Därefter väntar en bra helghemma på landet och hos Söderbergs och sen en vecka jag tänkt fylla av jobbsökande och livsuppstyrande. Bra grej. Mitt i den veckan fyller jag även 25 år gammal. Det känns konstigt att redan vara halvvägs mellan 20 och 30. Mycket har hänt och allt till det bättre, men det skrämmer mig samtidigt ganska mycket att det går så pass fort. Men föga anade jag vilka svängar mitt liv skulle ta och hur kul det skulle bli, så jag antar att kommande fem år kan bli minst lika skoj!
 
Det är soligt och varmt ute, ÄNTLIGEN! På fredag åker jag och Erika till Köpenhamn över helgen, vilket ska bli fantastiskt mysigt, även om prognosen nu gått från sol och värme till regn (......), MEN det kanske hinner ändra sig igen med lite tur! 
 
På onsdag är mina nya glasögon klara. Nya glasögon känns alltid så otroligt lyxigt (det är det väl iofs också.. är inte direkt gratis). Längtar, även om det äter upp den här månadens kvarvarande lön, heh.
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0