the snow keeps on falling even though we were bad

Ja men det där gick väl inte direkt asbra. Att skriva oftare alltså. Hm..
 
Sitter och väntar på att klockan ska bli dags att gå till bussen och väl på stationen tåget till Sala för JUL! Wow vad skönt det ska bli! Alla julklappar är klara, alla klädesplagg jag kan tänkas behöva och vilja ha är nedpackade och det lilla plugg som behöver fixas under mellandagarna ryms i datorn. Det enda som inte känns juligt är vädret. Svårt att påverka dock, så det får va för den här gången.
 
I lördags var jag och Erika i Stockholm. Detta för att gå på dansens hus uppsättning av svansjön, som jag fick biljett till i födelsedagspresent av henne. Det vart en av årets bästa dagar. Gofika, omkringstrosande på julpyntade gator och en jättebra föreställning följdes av att få komma hem till dukat bord där Anton gjort tacopaj och Matilda var på besök. Så mysigt. Gillar att ha folk i lägenheten! Efter mat och häng gick vi till Jonte som hade kompisgängets årliga julbord. Kul att träffa alla innan helgerna och så!
 
Nu väntar lite disk och sen far jag!
 
 
Adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0