live a life you will remember

Jag ger er Johannas camface - samlade verk 2014:
 
 
 
 
Asså näsan. Hahah orkar inte!
 
Det blev ett par öl med rasmus och filip igår trots vardag. skäms på mig. Inget som känns idag dock, iaf inte än så länge. Det enda jag känner är mensvärk och träningsvärk. Optimal skitkombo! Ont både på insidan och utsidan. Try it, you'll def not like it!
 
Annars då, imorgon kommer Tove och Erika. Peppen är TOTAL! Längtar så mycket efter min syster E att det nästan krampar och hålet efter Tovelito i denna lägenhet ska äntligen på täppas till om än bara tillfälligt.
 
Idag ska tentan skrivas klar och det på ep tillsammans med Challe, som även han knappar på en hemtanta i etnologi, om än B-kursen. Han skulle köpa semlor sa han. Får se hur det gå rman min nyttiga vecka. Haha vilket jävla skämt. Jaja, ordning och redo, imorn är det freda'! Eller nåt.
 
Adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0