she's on a mean streak

Fritte har vaknat ur sin bakisdvala efter en kopp kaffe och flyger nu runt och inreder i vardagsrummet. Jag laddade vinylsvarven med deep purple, allt för att supporta hennes iver. Det ser bra ut än så länge, trots att jag lär styra upp mitt eget rum lite efter detta ser jag då mina böcker helt magiskt bytt location. Jag lutar mig tillbaka här i soffan och beskådar. Mina tips mottages inte så väl då hon mer ser ut att vilja skjuta prick på mina inredningsdetaljer.. hrm.
 
Jaha. Annars då. Skriver hemtenta från och med igår och till och med nästa måndag. Än så länge är läget under kontroll så jag klagar inte mer än när jag behöver ägna mig åt den, vilket jag idag gjort från ca 07,30 till 13,00, med en frukostpaus och ett powernap. Nu är det helg fram till måndag morgon!
 
Ikväll väntar fest hos Felicia och Madde. Ser fram emot det! Fina, fina tjejer!Så glad att en av mina bästa vänner med lite hjälp på traven funnit en av fridas bästa vänner och att de nu bor tillsammans ynka fem minuters promenad från oss. Livslyx!
 
Igår hade fritte jobbfest, varpå hennes segstartade tillstånd idag. jag var hemma med plugg och planer på lugn hemmakväll. Challe ringde och kom över och joinade den. Kanelbullar, På spåret, Skavlan, musiklyssnande och varsin öl utgjorde vår fredagkväll. Så nice. Mjukisbyxor och långsamma hjärnor, som sig bör när det är riktigt, riktigt slappt. 
 
SOLEN ÄR FRAMME HÖRRNI! en promenad lär styras upp snarast. Ska försöka få med mig fröken kirchsteiger.
 
 
Adieu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0