sist när jag pratade med dig hade du luften kvar

"Hemstudier" i två veckor. Fantastiska kursmoment, jag älskar dig! Detta betyder alltså ostört mördarplugg varje dag, med paus för gymbesök varannan dag. Idag blev det en lunch och en catch up med michelle, vilket var trevligt och välbehövligt. 
 
Frippe är i Västerås och ska till helgen till Göteborg, så gräsänka som jag är känner jag mig lite socialt tappad. Kommer dock att träffa andra varje dag så ska nog överleva. Imorgon väntar improfestival (teater) med Carl, Martin, Filip och Anna (vad jag vet iaf). Bjuden på middag av Carl blir jag också. Lyxonsdag!
 
Livspaniken, ni vet den där existentiella ångesten, har börjat hålla mig vaken om nätterna och när jag somnar, äntligen, även störa mitt drömliv. Det är just exakt den här typen av stress som är livsförkortande. Såndär djup, molande oro, som man inte kan få kontroll över på samma sätt som till exempel stress pga för mycket att göra, rörigt privatliv och liknande. Nej fy fan. Snart måste jag ta tag i det här innan hjärnan och själen går i bitar på riktigt.
 
På fredag (eller lördag fm) tänker jag smita till landet en vecka och hänga med föräldrar och syster E. Eller hänga och hänga, begrava mig i mitt bokberg och förbereda mitt fältarbete där ute. Ser fram emot det som bara den gör jag i alla fall!
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0