but i'm not giving in

Jag har skrivit tenta. Det gick bra. Jag kommer bli godkänd, det känner jag. SKÖNT. Nu njuter jag kungligt av min första och sista aslediga kväll på väldigt länge. Te och rostmackor med fridilidi framför teven och imorgon upprop på nya kursen. Just nu klagar inte Johanna på livet!
 
 
Två år gammal spegelselfie från en spegel på Millis skola. Inser att jag så sent som idag gått runt ikladd samma jacka, samma sjal och samma skor. Till och med bärande samma tygkasse. Hmm. Ny jacka klickades hem igår och är på väg hemåt, fint det! Nytt år, ny silhuett, eller något, hmm.
 
Pratade telefon med maja idag. det var kul. bästa fina vän. Det finns ett gäng sånadär. Såna som man träffar alltför sällan, men som när man hörs med dem är det som att man pratade igår. De fattar allt, de känner en utan och innan. Så glad att ni finns och vill vara mina.
 
Halv åtta hos mig gled förbi nu. Den som kommenterar... wow. nej. åh.
 
Imorgon bjuder challe in till inflyttningshäng. Bra igångkick på helgen minsann!
 
 
adieu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0