I sit I watch I wait

När jag var 20, jobbade i gruva och apparently inte hade några ögonbryn (?!)
 
Vad an denna gamla bild? Svaret borde vara givet. Prokrastinering. Skriver seminarieuppgift och det är ungeför så tråkigt det kan bli. Eller nej, jag ljög. Det kunde ha varit bra mycket värre, den är i stort sett klar. Har lite ångest över att jag inte följer instruktionerna jättenoga, men vafan. Vill de ha det omgjort så får de det! Tillsammans med ett kuvert mjältbrand till hemadressen...
 
Igår blev det premiär av semlor för mig och Carl. Han hade med sig två små (okej asstora, det är de alltid ju, varför?) skapelser till vårt lunchfika igår. Jag tackade och tog emot. Gott så gott. Bra uppladdning inför gymmet, heh. Efter gym blev det sushi med Fripp och sen iväg hem till Adrian på spelkväll med några av pojkarna. Mysigt, även om det gick skitdåligt för undertecknad. Vi kan säga att jag var ödmjuk och lät de vinna.. hrmp.
 
Back to work. När sista punkten är skriven får jag sätta på kaffe och kolla på Liv Strömquist på svtplay! Hoho!
 
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0