but i won't do that

Två dagar in i sommarjobbandet och jag är TRÖTT! Så mycket nytt, så mycket att ta in, lyssna, lära, göra rätt. Herregud. Det är faktiskt riktigt skönt att ha lägenheten för sig själv den här veckan, så jag inte behöver vara social mer när jag kommer hem, heh. har jobbat kväll nu två dagar, vilket är bra jävla värdelöst. hela dagen försvinner och man jobbar 10-19, vilket gör att jag inte kan smita ner på stan för snabba ärenden varken före eller efter jobbet. blä. imorgon blir det dock förmiddagspass, vilket visserligen betyder uppstigning strax efter 05, men hemgång redan kl 15! vilken fest!
 
Just nu är jag stressad. Borde sova alldeles snart, men kom hem för bara två timmar sedan, vilket gör att jag inte hunnit göra klart dagen liksom. skitliv. men men, det ordnar sig.
 
Imorgon fyller mamma år, vilket ska firas med middag på tzatsiki. jaaa! hela familjen kommer hit bara för att jag inte kunde åka härifrån. Jag är glad.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0