where do we go from here

Det verkar som att mitt försök att haffa sommarjobb imorse bar frukt. De ringde just från posten i sala och sa att de ringt och att det lät positivt. Nu återstår att se om de kommer att ringa även mig. hrm. men men! det känns jättebra. Har endast en jobbig grej kvar idag och det är att ringa ett samtal. Varför är jag så rädd för att ringa? Gud. Jag kommer i alla fall göra det. För jag vet hur bra jag mår efteråt. Speciellt om det blir så att jag faktiskt får ett ja.
 
Det har börjat regna. Inte så lite heller. Vart tog den fina våren vägen? Längtar tills du är här, det ska gudarna veta! 
 
Ååå den ångest jag har över att behöva ringa, trots att jag VET att personen i fråga är snäll. Jag är en sån som kommer dö för att jag inte vågar ringa till vården... typ! risken finns nästan asså!
 
 
 
Nu ringde de från nya jobbet. JAA! har jobb i uppsala heeela långa sommaren. här ska dras in pengar!
 
 
 
.. och så var det bara det dära telefonsamtalet då...
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0