I'm borderline happy

Här sitter jag och funderar hur lång tid en fifa-turnering kan ta egentligen. Allt är mycket oklart, men än går ingen nöd på mig. Har börjat lära mig att ekvationen sport + tv-spel = sant, prio osv osv, är något man får stå ut med när man umgås över könsgränserna... hrm. Könsstereotypt nog har jag rosévin och nagellack, samt en spellista med känslosamma låtar som uppehåller mig i väntan på att någon ska vinna vm i virituell fotboll.
 
 
Blah 
 
Det är förbannat fint väder också. Precis helt fel kväll att sitta inne. Överväger att cykla bort till Jonte och umgås lite. Fritt är i Sthlm och allena en lördag är okul.
 
Nej. Nu ska jag gå från passivitet till aktivitet. 
 
Adieu
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0