lyft och försvinn

Två dagar till uppsatsinlämning och jag tänker vara klar imorgon. Kommer nog kräva ca 30 minuter av min dag. Sen lite lugn innan ventileringsförberedningar hela torsdag em och fredag. Toppelitopp!
 
Utomhusfika med Challe idag. Croissant till lunch, så som man gör när man har semisommarlov! Kollade på Sirius - Degerfors hemma hos honom nyss. Hade varit ifrån varandra fem timmar, under vilka jag färgat håret från rödbrun/orange till svartbrunt. Jag sitter mitt emot honom när han frågar vad jag gjort under eftermiddagen. Han tittar rakt på mig, men tänker inte på det. Han har färgat håret once under tiden vi hängt och det var fan det första jag tänkte på! Och då är det jag som har svindålig syn... haha
 
ah well.
 
Frippe pratar telefon aaaslänge med sin kära vän Jonathan. Det festivaldröms tycker jag mig höra. Fint det. Sjukt att det blev sommar i år igen. Man är aldrig beredd, men oj vad det är välkommet! 
 
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0